sobota, 27 października 2012

prawie jak Burberry;)

Nadeszła zima, a ja mam kilka "zaległych sesji" jeszcze z pięknej, złotej polskiej jesieni:) Bardzo podoba mi się kolekcja Burberry Prorsum AW 2012, postanowiłam więc zrobić takie "home made" Burberry z tego co miałam w szafie;) Zdjęć jest dużo, nie mogłam się zdecydować:)

















A oto moja inspiracja jeszcze raz:

Spódnica: Pepe Jeans, bluzka: Mango, kurtka: sh, pasek: no name, buty: New Look, zegarek Folli Follie, bransoletka: Pandora, okulary: Prada, torebka: Tally Weijl, naszyjnik: Mango

5 komentarzy:

  1. super zdjecia, fajna stylizacja
    zapraszam do mnie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko zmień tą kopertówkę na inny kolor i będzie idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, a najlepszy jest ten ludek, którego dorysowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję:* thank you:)
    haha ludek to ... obiektyw, który się tam zapodział, ale zdjęcie było tak fajne, że fotograf "uratował je" dorysowując tego ludka:)

    OdpowiedzUsuń